Предмет
_____________________________________________ клас _______ дата ______________
Учитель ____________________________________________________________________________
Тема уроку:_________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Мета відвідування уроку:_____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку: урок-лекція,
урок-бесіда, урок-диспут, урок-гра, комбінований, практична робота, екскурсія, лабораторна
робота,засвоєння нових знань, семінарське заняття
__________________________________________________________________________________
Перевірка
присутніх: присутніх ______, відсутніх _________.
Готовність до
уроку вчителя: календарний план, поурочний план,
оснащеність уроку засобами демонстрації, наочними посібниками;
__________________________________________________
учнів: порядок на
робочих місцях, наявність підручників, зошитів, ___________________________
Структура і зміст уроку
І. Організаційний етап. Своєчасність та
організованість початку уроку, готовність класу до роботи, активізація
діяльності учнів, оголошення теми, мети, завдань уроку, вимогливість вчителя __________________________________________________________________________________
ІІ. Етап перевірки домашнього завдання. Використання
прийомів, що дають можливість перевірити виконання д/з в більшості учнів,
оперативність учителя, можливість у ході перевірки скоригувати опорні поняття й
ліквідувати виявлені прогалин в знаннях.
- метод: опитування біля
дошки, з місця
- форма
перевірки: індивідуальна, групова, фронтальна, письмова, перегляд
зошитів, розбір домашньої роботи біля дошки, __________________________________________________________
- формулювання
питань і завдань: чітке, нечітке, вичерпне, недостатньо чітке, ________________
- місце
перевірки домашніх завдань на уроці: ___________________________________________
- рівень
активності учнів та характер їх участі під час перевірки домашніх завдань:
__________________________________________________________________________________
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оцінка важливості
нового матеріалу, уміння визначити чому учні мають навчитися на уроці, визначення
мети уроку
__________________________________________________________________________________
ІV. Засвоєння
нових знань:
- підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу: ____________________________________
- науковий
рівень: високий, задовільний, низький;
________________________________________
- єдність
навчання і виховання: висока, задовільна, низька;
_______________________________
- зв’язок із життям і
практикою: високий, слабкий, задовільний, низький, відсутній;
_________
- доступність
викладу: повна, обмежена, важка, відсутня;
________________________________
- послідовність
і логічність висновків: послідовні, чіткі, слабкі, нечіткі;
_____________________
- створення
проблемної ситуації: наявна, відсутня; _____________________________________
- культура мови
вчителя: багата, грамотна, логічна, лаконічна, доступна,
недоступна, багатослівна, виразна, бідна, нелогічна, неграмотна,
______________________________________
- робота з
підручником: здійснювалась, не здійснювалась, колективна, самостійна,
____________
- робота в
зошитах: здійснювалась, не здійснювалась, ___________________________________
- час: достатній,
скорочений __________________________________________________________
V. Етап закріплення нового матеріалу:
- метод: опитування,
наведення прикладів, розв’язування задач, виконання вправ, письмове опитування,
використання елементів інноваційних технологій;
- засвоєння
матеріалу учнями: відмінне, добре, задовільне, незадовільне;
- ефективність: просте
відтворення, мислительні операції;
- робота зі
слабкими і сильними учнями на уроці: _______________________________________
- час: достатній,
скорочений __________________________________________________________
VІ. Домашнє завдання:
- підготовка
учнів до виконання: інструктаж, диференційований підхід
- обсяг: достатній,
недостатній, завеликий;
-
раціональність: своєчасно, на перерві, пояснено, посильне, з елементами
творчості, різнорівневе, з урахуванням здібностей учнів ____________________________________________
VІІ. Підсумок уроку: наявний,
відсутній.
Виставлено
оцінок ___: високий рівень ___, достатній ___, середній ___, початковий ___.
- об’єктивність
оцінювання: об’єктивно, завищено, занижено, мотивовано, не мотивовано;
- залучення
учнів до оцінки знань: наявне, відсутнє.
_____________________________________
Дисципліна на
уроці: відмінна, добра, задовільна, незадовільна. ____________________________
Міжпредметні зв’язки: здійснюються,
не здійснюються, здійснюються формально. ____________
Наочність: достатня,
недостатня, відсутня, зайва; ефективність використання: висока, низька; вид:
відео, аудіо, дидактичний матеріали
_______________________________________________
Мікроклімат уроку: сприяв активізації
пізнавальної діяльності, засвоєнню знань, нервовий, заважав роботі класу,
атмосфера доброзичливості, ситуації успіху, виховання інтересу до предмету.
Темп роботи й
охоплення кількості учнів на уроці: ______________________________________
Взаємозв’язок етапів
уроку: обгрунтований, повний, частковий, відсутній, розірваний.
Забезпечення
здоров’я дітей: осанка – слідкує, не слідкує; фізкультхвилинки
– проводить, не проводить; збереження зору – забезпечено, не слідкує.
Досягнення мети
уроку: повністю, частково, не досягнуто.
Відповідність
фактичного змісту уроку поставленій меті і програмі: _____________________
Використання
можливостей кабінету на уроці: _______________________________________
Педагогічна
майстерність учителя: (поведінка вчителя, творчість, уміння керувати
собою, підтримання дисципліни й уваги учнів, контакт з
учнями, знання предмета, педагогічний такт, тон, стиль, зовнішній вигляд
вчителя) ____________________________________________________ Глибина
знань матеріалу вчителем: висока, середня, задовільна, низька
Висновки, пропозиції:
_________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ознайомлений: _________________ Заст. директора ліцею:
____________________
Аналіз контрольної роботи
Предмет _____________________________________________
клас ______ дата _______________
Учитель_____________________________________________________________________________
Тема
уроку.__________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Мета відвідування уроку: перевірити
якісний рівень засвоєння учнями програмового матеріалу __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кількість учнів за списком _______.
Присутніх ______. Відсутніх _________.
Аналіз уроку
І. Підготовчий етап:
- обстановка
перед контрольною роботою: спокійна,
ділова, метушлива, нервозна;
- психологічна
підготовка: учні злякані,
підбадьорені, натхненні на успіх;
- наявність
письмового та креслярського приладдя: так,
ні частково;
- порядок на
парті: так, ні, частково.
ІІ. Основний етап:
Ø
організація класу безпосередньо для виконання контрольної
роботи:
-повідомлення теми та мети уроку: так, ні;
-підпис контрольних робіт: так, ні;
-короткий загальний інструктаж: так, ні.
Ø
методика читання тексту диктанту:
-фонетичні показники: дотрAимано, не
дотримано;
-дикційні показники: дотримано, не дотримано;
-виразність: дотримано, не дотримано;
-чіткість: дотримано, не дотримано;
-темп: дотримано, не дотримано;
-гучність: дотримано, не дотримано.
Ø
робота над усвідомленням учнями завдань контрольної
роботи чи тексту диктанту: так, ні, частково;
Ø
методика проведення контрольної роботи: дотримано, не дотримано, частково.
Ø поведінка
вчителя під час конторльної роботи: знаходиться
на робочому місці, уважно спостерігає за класом, не заважає учням, не дає
зайвих зауважень, підказує учням словесно чи жестами, створює нервове
напруження в класі, ходить між рядами.
ІІІ.
Завершення контрольної роботи:
-збір робіт: організовано, неорганізовано, вчасно, невчасно;
-підбиття підсумків: так, ні, частково.
К-сть
учнів у класі
|
К-сть учнів, що вик. роботу
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий рівень
|
||||
Учні
|
%
|
Учні
|
%
|
Учні
|
%
|
Учні
|
%
|
||
7-126: учнів ____ , ____%.
ІV. Аналіз
контрольної роботи:
-
відповідає програмовому матеріалу: так, ні, частково;
-
відповідає віковим та індивідуальним особливостям
учнів: так, ні, частково.
-
Відповідність оцінок критеріям оцінювання: так, ні,
завищено, занижено.
Типові помилки:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ознайомлений: _________________ Заст. директора ліцею:
____________________
Аналіз уроку фізичної культури
Дата
_________________ клас ________ присутні___________ відсутні
___________
Учитель_____________________________________________________________________________
Тема уроку: _________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Мета відвідуванняуроку: _____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зміст уроку
І. Аналіз поурочного плану:
1. Формулювання основних завдань уроку.
_______________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2. Відповідність змісту уроку: навчальній
програмі; календарним планам; віковим особливостям учнів; умовам проведення
занять; розподіл часу на частини уроку та їх взаємозв’язок.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Аналіз умов для успішного проведення
уроку:
1.
Зовнішній вигляд учителя та учнів (спортивна форма і
взуття). ________________________
_____________________________________________________________________________________
2.
Наявність спортивного інвентарю згідно із завданнями
уроку та кількістю учнів. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Аналіз організації і методики
уроку:
1.
Своєчасний вихід учнів на спортивний майданчик або до
спортзалу. ____________________
_____________________________________________________________________________________
-
Своєчасність і чіткість початку уроку: шикування; рапорт;
привітання; пояснення; подача команд та розпоряджень; культура мови та знання
фізкультурної термінології.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Шикуванння і перешикувань, що проводяться протягом уроку.
________________________
_____________________________________________________________________________________
3.
Уміння регулювати фізичне навантаження згідно з віковими
і статевими особливостями.
_____________________________________________________________________________________
4.
Різноманітність методів навчання, що застосовувались на
уроці, їх доцільність.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.
Поведінка учнів під час уроку. Виховання свідомої
дисципліни. _______________________
_____________________________________________________________________________________
6.
Забезпечення розвитку, санітарно-гігієнічних умов,
правильної постави учнів. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.
Методика здійснення якісного страхування учнів під час
виконання вправ. ______________
_____________________________________________________________________________________
8.
Методика запобігання й усунення помилок.
_________________________________________
_____________________________________________________________________________________
-
Здійснення на уроці перевірки рівня знань, умінь і
навичок, її об’єктивність, коментування (заохочення, оголошення подяки). _________________________________________________
_________________________________________________________________________
-
Оцінювання і облік знань учнів: високий рівень: ___ ,
достатній: ____ , середній: ____ , початковий: ____ .
9.
Ставлення вчителя до учнів, вміння володіти класом,
дотримуватись педагогічного такту, організувати, активізувати учнів, викликати
в них бажання виконувати ці завдання.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.
Індивідуальний підхід до учнів.
___________________________________________________
_______________________________________________________________________________
11.
Проведення рухливих ігор, їх доцільність та ефективність.
____________________________
_______________________________________________________________________________
12.
Уміння пов’язувати спосіб виконання фізичних вправ із
знаннями учнів з фізіології та анатомії людини.
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
13.
Ступінь виконання плану і досягнення поставленої мети.
Аналіз умінь і навичок учнів з фізичної культури.
______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
14.
Підбиття підсумків уроку.
Відхилення від
конспекту уроку і його обґрунтованість. ______________________________
_______________________________________________________________________________
Дотримання
вчителем часу частин уроку і всього уроку. ______________________________
_______________________________________________________________________________
VІ. Висновки і пропозиції до проведення уроку:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ознайомлений: _________________
Заст.
директора ліцею: ____________________
Візуальне визначення втоми
учнів під час фізичного навантаження
|
|||
Об’єкти спостереження
|
Ознаки втоми
|
||
низька
|
середня
|
висока
|
|
Колір шкіри обличчя
|
Незначне
почервоніння
|
Значне
почервоніння
|
Різке
почервоніння чи збліднення, синюшність
|
Пітливість
|
незначна
|
Велика
(особливо обличчя)
|
Надмірна
(нижче пояса), виступання солей
|
Дихання
|
Прискорине
рівне
|
Значно
прискорине. Періодично з’являється дихання ротом.
|
Різко
прискорине, поверхневе, безперервне дихання через рот;окремі глибокі вдихи,
що змінюються безладним диханням ( задишка)
|
Рухи
|
Чіткі
скоординовані, бадьора хода
|
Порушення
координації рухів. Невпевнені кроки, похитуванн.
|
Різкі
похитування, розлад координації рухів.
|
Увага
|
Безпомилкове
виконання фізичних вправ.
|
Нечіткість
виконання фізичних вправ і команд, помилки в разі зміни напрямку.
|
Уповільнене
виконання фізичних вправ; під час виконання вправ сприймаються лише голосні
команди.
|
Самопочуття
|
Скарги
на втому
|
Біль
у м’язах, серцебиття
|
Задуха,
шум у вухах, запаморочення.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар