вівторок, 4 жовтня 2016 р.

План виховної роботи 5 клас

          Затверджую»                                                                           «Погоджено»
 Директор школи     О.І. Картава                                               
_____________________________________
 Заступник директора з НВР   С.В. Пугач     
______________                                                                                        _______________

Календарне планування виховної


роботи  у 5 класі на 2016- 2017 н.р.

            Класний керівник
В.А. Ворошилова

СПРАВЖНЯ СУТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ... ПОЛЯГАЄ ЗОВСІМ НЕ У ВАШИХ РОЗМОВАХ З ДИТИНОЮ, НЕ В ПРЯМОМУ ВПЛИВІ НА ДИТИНУ, А В ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЯ ДИТИНИ.
А. Макаренко

МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1.      Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, звичаїв і традицій, зокрема, народних
        ремесел.
2.Прищеплювати любов до праці, почуття дбайливого, бережного ставлення до шкільного і класного майна. .
3.Вчити дітей вчитися, виховувати почуття відповідальності за доручену справу.
4.Виховувати у дітей бережливе ставлення до природи, поглибити знання з екології
5.Виховувати дітей на принципах християнської моралі,
6.Здійснювати правове виховання дітей, ознайомлювати з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального кодексу України,
7.Привчати дітей до систематичного читання періодичної преси, перегляду телепередач, з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.

8.Зміцнювати здоров'я дітей, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки.
9.З метою вивчення природи рідного краю організовувати екскурсії і походи
10.    Виховувати повагу до вчителів, старших, батьків














РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СПРАВИ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ

Проблема над якою працює класний колектив :
     Виховання гармонійної особистості засобами народознавства


ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ:
Громадянське виховання
Правова освіта
Моральне виховання
Фізичне виховання
Охорона життя та здоров'я дітей
Екологічне виховання
Превентивне виховання (запобігання правопорушень)
Родинне виховання
Національно-патріотичне виховання


















Психолого-педагогічна характеристика класу




В класі 10 учнів - цікавих і неординарних особистостей.
Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі, тому що складали їх самі.
Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час.
Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.
Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух
направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати
так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі
умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності,
допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.
В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, люблять порядок.
Але є в класі учень, якому  потрібна допомога в
психологічному плані, щоб утвердитись в колективі, бути
впевненим  у собі, не почуватися осторонь колективу:
Салівон Мирослав.








 Соціальний паспорт класу


п/п
Прізвище та ім’я
Сирота
Неповна сім’я
Діти-інваліди
Діти-чорнобильці
Багатодітна сім’я
Напівсирота
1
Воробок Едуард




+

2
Довгаль Максим




+

3
Зенченко Ростислав
+





4
Салівон Мирослав

+




5
Огій Ірина




+

6
Кононіченко Ірина






7
Фелон Вікторія

+




8
Кукса Аня






9
Калин Богдана






10
Ганжара Карина




+











                                                                        ПРИНЦИПИ   ВИХОВАННЯ

Індивідуальний підхід
Диференційований підхід
Врахування вікових особливостей
Наступність і безперервність
Самодіяльність і самостійність
Гармонія інтересів, потреб і бажань учнів
Науковість
Зв'язок з життям


КОЛЕКТИВНІ ТВОРЧІ СПРАВИ

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
1
Свято
Першого  дзвоника
01.09
2
Лінійка
Присвячена визволенню. Липового
16.09
3
Свято
Квіти - окраса нашого життя
09.09
4
Свято
День учителя

5
Свято
День українського козацтва
13.10
6
Урок
Олімпійський урок

7
Лінійка
День пам’яті жертв голодомору
25.11
8
Лінійка
Писвячена дню боротьби зі СНІДом
01.12
9
Свято
Нумо хлопці
06.12
11
Свято
 Новий рік
З0.12
12
Лінійка
День Соборності України
22.01
13
Лінійка
День пам’яті Крут
29.01
14
Свято
День Святого Валентина
14.02
15
Свято
Міжнародний жіночий день
07.03
16
Свято
День гумору
01.04
17
Лінійка
Міжнародний день визволення в’язнів концтаборів
11.04
18
Лінійка
День Чорнобильської трагедії
26.04
19
Лінійка
День Європи
05.05
20
Лінійка
День Перемоги
08.05
21
Лінійка
День сімї
15.05
22.
Лінійка
Останній Дзвоник
26.05


























ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ

Головна мета, громадянського виховання — набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, Формування у молоді, незалежно від національної приналежності рис громадянина Української держави, розвиненої духовної, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, естетичної культури

ПРИНЦИПИ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ

Єдність національного і загальнолюдського природовідповідність виховання Демократизація виховання
Безперервність і наступність виховання
№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
 1.
Бібліотечний урок
 «Права дитини-казковим героям»


 2.
Година спілкування
 «Їх подвиг незабутній»
16.09
 3.
Година спілкування до дня пам’яті жертв голодомору
«Прости нас, пам’яте, прости»
листопад
 4.
 Бесіда
  «Державна символіка»


 5.
Інформаційно – пізнавальна хвилинка
«Кримінальна відповідальність  неповнолітніх»






















МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

ОСНОВНІ НАПРЯМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ

Виховувати моральні принципи
Формувати внутрішню культуру
  Формувати культуру взаємин у спілкуванні і праці; культуру мовлення; культуру зовніш­нього вигляду

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
 1.
 Круглий стіл
 Друг пізнається в біді.


 2.
 Бесіда
 Правила поведінки в школі.


 3.
Година спілкування
 Добром забуте серце обігрійте.

 4.
Тренінг
 Чесність - основа добрих стосунків












































                           





                             
                                                          НАРОДОЗНАВСТВО

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
 1.
Виховна година
 Рушник і хустка – невід’ємні атрибути українського побуту.


 2.
Година спілкування
 Родинне дерево.


 3.
 Година спілкування
Особливості національної кухні.

 4.
Виховна година
Слово в пісні – пісня в слові.

листопад
 5.
Виховна година
Вивчення щедрівок і колядок.


6.
Година спілкування
 Світ моїх захоплень.


7
Година спілкування
«Моя бабуся - рукодільниця»




































ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ Розширити знання про предмети і явища природи
Розкрити суть зв'язків між неживою і живою природою, природою і трудовою діяльністю людей
Через любов до природи виховувати любов до рідного краю

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
 1.
Екскурсія
 Барви осіннього лісу.


 2.
Операція
 Квіти – окраса нашого життя.


 3.
 Трудовий десант
Вирощування кімнатних рослин.


 4.
 Гра-експрес
   « Червона книга України»/Рослини/


 5.
Година спілкування
 Гриб-грибок стрибай у козубок.


6.
 Трудова акція
Посади дерево.




























ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ


ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ Досягнення сталої відповідальної поведінки
Реалізувати потребу неповнолітнього на особисті потреби та прагнення в здійсненні їхніх прав та свобод
При необхідності допомогти неповнолітнім, які опинилися в кризовій ситуації

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
1.
 Тренінг
«Культура спілкування і взаємин у повсякденному житті»

   2.
Година спілкування
Профілактика шкідливих звичок (тютюнопаління,вживання алкоголю)

  3.
Круглий стіл
 «Батьки і діти живемо дружно»


 4.
Анкетування
«Чи звик  ти обмірковувати свої вчинки?»


 5.
 Диспут
«Дисципліна – це добре  чи погано?»
























ОХОРОНА ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ'Я УЧНІВ

Постійно проводити комплекс навчальних занять із охорони життя та здоров'я учнів
Вивчення чинників, що впливають на здоров'я дітей та молоді
   Аналіз ставлення учнів до власного здоров'я
Визнання рівня обізнаності учнів із тими чи іншими питаннями збереження здоров'я
   Вивчення зміни працездатності учня протягом уроку, дня, тижня, навчального року

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
 1.
Бесіда
 Правила поведінки в школі


 2.
година спілкування
Здоровя- головний життєвий скарб

3.
Година спілкування
Щоб бути здоровим - загартовуйся

4.
Година спілкування
Ні- шкідливим звичкам
-
5.
Бесіда
Чи бережимо ми своє здоровя?























РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ

Розвиток пізнавальних інтересів. Формування комунікативних засобів виховання самодисципліни
Розвиток творчих здібностей
Корекція поведінки
Робота з обдарованими дітьми

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
1
Круглий стіл
Правила важливі для всіх

2
Бесіда
Правила поведінки і навчання учня 5 класу Саливона Мирослава'                                
Протягом року
3
Бесіда
Робота з обдарованими дітьми( Огій Ірина, Зенченко Ростислав, Кононіченко Ірина)
Протягом року
4
Бесіда
Правила поведінки в позаурочний час

5
година спілкування
дружній   колектив : який він є?







'


РОЗДІЛ 3.        РОБОТА З БАТЬКАМИ

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ

Індивідуальні бесіди
Анкетування учнів та батьків
Вивчення матеріального та соціального статусу батьків Відвідування сімей удома
Класні батьківські збори
Засідання батьківського комітету
Педагогічний всеобуч

№п/п
Форма проведення
Тема
Дата
1.
Бесіда
Навчання і поведінка учнів  5 класу
Протягом року
2.
Анкета
Чи подобається вчитись '                                

3
Класні збори
Чи добре знаєте ви свою дитину?

4
Бесіда
Відвідування сімей удома , складання актів

5
класні збори
успішність і порведінка учнів за І, ІІ семестр
Грудень, травень
6





'








Немає коментарів:

Дописати коментар