четвер, 21 квітня 2016 р.

Контроль за веденням робочих учнівських зошитів

вчителя_____________________________________   Дата ______________________

з/п
Показники нормативності
Класи
Зауваження, пропози­ції, окремі нотатки











1
Відповідність кількості зошитів кількос­ті учнів за списком








2
Відповідність кількості видів зошитів вимогам інструкцій









3
 Зовнішній вигляд зошитів









4
Оформлення титульної сторінки






5
Частота перевірки вчителем






6
Якість перевірки






7
Дотримання нормативних вимог до оці­нювання письмових робіт






8
Якість виправлення помилок учителем






9
Система роботи над помилками, її ре­зультативність






10
Обсяг класних і домашніх робіт






11
Наявність диференційованого, індивіду­ального підходу до робіт учнів






12
Зміст робіт,  його відповідність до вимог програм, рівень складності робіт






13
Система письмових робіт учнів






14
Якість знань, умінь і навичок на підста­ві письмових робіт, грамотність учнів






15
Дотримання єдиного орфографічного ре­жиму






Загальна кількість балів






Рівень







П'ятибальне оцінювання.
К  =   Сума балів
75
У результаті всіх обчислень отримуємо коефіцієнти рівня роботи вчителя із зошитами:
1—0,8 — високий (оптимальний) рівень;
0,8-0,6 — задовільний (допустимий) рівень;
менше 0,6 — незадовільний (критичний) рівень.
Заступник директора           _______________   ___________________________
                                      (підпис)                   (П.І.Б.)
Ознайомлений (а) ____________________  _______________________


Мета відвідування і спостереження уроків
I. Перевірити, як на уроці здійснюється єдність навчання, виховання і розумового розвитку учнів.
2. Перевірити, як вчитель формує в процесі навчання діалектико-матеріалістичний світогляд учнів.
3.Виявити рівень наукової обгрунтованості і систематичності здійснення вчителем міжпредметних зв'язків у викладанні.
5. Перевірити, як учитель активізує розумову діяльність учнів.
6.Виявити ступінь підготовленості вчителя до оптимізації методів навчання.
7. Перевірити роботу вчителя щодо здійснення зв'язку викладання з життям.
8. Перевірити, як учитель реалізує на уроці принцип доступності. 
9. Перевірити роботу вчителя з розвитку на уроці пізнавальних інтересів учнів.
10. Перевірити рівень роботи вчителя з систематизації повторення раніше вивченого матеріалу.
11.Визначити ступінь підготовленості вчителя до застосування методу проблемного навчання і створення на уроці проблемних ситуацій. 
12.Вивчити стан роботи вчителя щодо застосування методів розвивального навчання. 
13.Проаналізувати повноту і ефективність реалізації на уроках принципу науковості викладання.
14. Вивчити ефективність реалізації на уроках принципу наочності навчання.
15.Визначити оптимальність поєднання фронтального та індивідуального способів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. 
16.Вивчити систему роботи вчителя з диференціації процесу навчання на уроці.
17. Вивчити роботу вчителя з розвитку логічного мислення учнів.
18. Вивчити рівень науково-теоретичної та методичної підготовки вчителя.
19. Вивчити  методи роботи вчителя щодо стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці.
20. Визначити ефективність поєднання методів словесного, наочного і практичного навчання.
21. Провести спостереження за роботою вчителя щодо здійснення контролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці.
22. Визначити рівень роботи вчителя з формування на уроці загальнонавчальних умінь і навичок.
23. Провести психолого-педагогічні спостереження за роботою і поведінкою "важких" учнів. 
24. Встановити ступінь ефективності застосування учителем технічних засобів навчання.
25. Зробити висновки про ефективність використання часу на уроці.
2б. Перевірити, як вчитель здійснює підготовку учнів до сприйняття нового матеріалу.
27. Провести спостереження за організацією на уроці творчих робіт учнів. 
28. Вивчити роботу вчителя щодо прищеплювання учням навичок раціональної навчальної праці. 
29. Перевірити, як вчитель організує на уроці самостійну роботу учнів. 
30. Перевірити, як вчитель домагається свідомого засвоєння учнями навчального матеріалу. 
31. Перевірити, як вчитель здійснює на уроці індивідуальний підхід до учнів з низьким рівнем навчання.
32. Перевірити, як учитель визначає зміст і обсяг домашнього завдання і проводить його інструктаж.
33. Вивчити систему роботи вчителя з використання на уроці обчислювальної техніки.
34. Вивчити систему роботи вчителя щодо вдосконалення уроку на основі застосування досвіду вчителів - новаторів.
35. Вивчити зміст і форми роботи вчителя з проблеми: "Вчити учнів вчитися".
36.Пепевірити роботу вчителя з раціоналізації методів опитування учнів.
37. Визначити результативність роботи з розвитку усного мовлення учнів.
З8. Вивчити досвід викладання, спрямованого на організацію самостійної діяльності учнів.
39.Проаналізувати ефективність методичних прийомів учителя, що формують міцність знань учнів.
40. Проаналізувати роботу вчителя з вироблення у дітей навичок напівавтоматичного читання, інтересу і любові до цього виду навчальної діяльності.
41.Визначити результативність застосування методів і прийомів контролю за засвоєнням знань учнями.
42.Познайомитися з роботою вчителя на уроці з виховання у дітей працьовитості та культури праці.
43. Визначити рівень ефективності застосування на уроці дидактичного матеріалу.
44.Дати оцінки прийомам роботи вчителя з підтримання активної уваги: ​​учнів протягом усього уроку.
 45. Визначити методи і прийоми роботи вчителя з навчання учнів умінням і навичкам роботи з книгою.
46.Визначити рівень сформованості в учнів навичок виконання єдиних вимог на уроці. 
47.Визначити ступінь підготовленості вчителя до організації навчально-виховного процесу на основі знання психологічних характеристик учнів.
48.Провести спостереження за роботою вчителя з формування на уроці свідомої дисципліни учнів.
49.Перевірити дотримання на уроці санітарно-гігієнічного режиму і вимог техніки безпеки. 
50. Визначити рівень оснащеності навчального кабінету з точки зору вимог системи уроків по провідних темах навчальних програм. 
51. Перевірити, як учитель виробляє у першокласників навички звуко - буквенного аналізу. 
52.Вивчити систему роботи вчителя - словесника з проведення грамматико-стилістичних вправ при вивченні теми "_________". 
53.Провести спостереження за роботою вчителя з розвитку обчислювальних навичок на уроці математики. 
54.Вивчити роботу вчителя географії з прищеплення умінь читати плани місцевості, визначати по карті азимут і знаходити по азимуту заданий напрямок на місцевості. 
55. Перевірити, як на уроках математики в 2 кл. вчитель формує у дітей уміння застосовувати  закон додавання. 
56.Перевірити  змістовну єдність роботи вчителя української (світової) літератори з формування в учнів патріотичних почуттів при вивченні творчості (_____). 
57. Вивчити роботу вчителя математики з розвитку логічного мислення учнів при вивченні конкретної теми.
58. Перевірити роботу вчителя з вироблення у школярів навичок виразного читання і володіння  нормами літературної мови. 
59.Провести спостереження за роботою вчителя іноземної мови по заучуванні мовних штампів. 
60. Вивчити роботу вчителя іноземної мови з проведення вправ, спрямованих на розвиток в учнів розуміння іноземної мови на слух в конкретній життєвій ситуації і на розвиток мовної теми. 
61. Перевірити, як вчитель іноземної мови організовує на уроці вправи, що розвивають у учнів уміння переказувати текст, вести розповідь по картинці, відповідати на запитання. 
62.Встановити ефективність роботи вчителя іноземної мови по закріпленню мовного матеріалу. 
63. Перевірити роботу вчителя іноземної мови з організації вправ на прищеплення навичок мислення з англ. мови. 
64. Перевірити, на скільки правильно і глибоко реалізує світоглядні напрямки уроку вчитель літератури  за темою. 
65.Вивчити систему роботу вчителя на уроці біології з екологічного виховання учнів. 
67. Перевірити стан роботи вчителя з навчання учнів каліграфії.
68. Перевірити ефективність методики роботи вчителя з формування в учнів техніки виразного читання. 
69.Вивчити систему роботи вчителя з розвитку зв'язного усного мовлення на уроках читання і письма в період навчання грамоті. 
70.Вивчити роботу вчителя з навчання  дітей рахунку і формування вміння розв'язувати задачі. 
71.Провести спостереження за використанням дидактичних ігор на уроках


Немає коментарів:

Дописати коментар