Аналіз
факультативного заняття
Дата відвідування____________ Учитель_____________________________________________ ____
Факультатив_____________________________________________________________________ ____
Кількість учнів за списком _____ Присутні на занятті
______________________________________
Тема заняття _________________________________________________________________________
Мета заняття_________________________________________________________________________
№
|
Аспект оцінки
|
«+»,«—»
|
1
|
Оформлення
приміщення, обладнання:
|
|
2
|
Якість підготовки
керівника:
• наявність плану;
• підготовленість учнів до заняття
|
|
3
|
Вибір та
формулювання теми
|
|
4
|
Постановка цілей і
завдань
|
|
5
|
Мотивація
навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
|
6
|
Зміст факультативного
заняття:
• вибір
навчального матеріалу;
• реалізація
дидактичних принципів;
• забезпечення
зворотного зв'язку;
• коригування
знань;
• розвиток
самостійності й творчого мислення;
• формування
дослідницьких умінь та навичок
|
|
7
|
Раціональність вибору
форм організації факультативного заняття (лекція, семінар, практикум,
екскурсія, лабораторна робота)
|
|
8
|
Педагогічна
доцільність навчально-матеріального забезпечення (наочні посібники, ТЗН,
обладнання, роздавальний дидактичний матеріал, аудіовізуальні засоби)
|
|
9
|
Профорієнтаційна
робота (з урахуванням специфіки факультативу)
|
|
10
|
Ставлення учнів до
заняття:
• поведінка;
• інтерес;
• активність
|
|
11
|
Результативність
заняття:
• поглиблення
знань з основного курсу навчального предмета;
• розширення світогляду
та обізнаності учнів у питаннях сучасних наукових досягнень;
• засвоєння
наукових ідей, принципів та алгоритмів, законів, закономірностей;
• формування
навичок самостійної роботи;
• здобуття знань
про навколишній світ;
• формування
стійкого інтересу до науки, що вивчається на факультативі, активної життєвої
позиції;
• реалізація
комплексу аспектів виховання особистості (розумового, морального,
естетичного, фізичного, трудового)
|
Пропозиції, зауваження, висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заступник
директора з навчально-виховної роботи: ________________________________________
Підпис
учителя:_______________________________________________________________________
Аналіз факультативного заняття
Аналіз факультативного заняття
Дата відвідування____________ Учитель_____________________________________________ ____
Факультатив_____________________________________________________________________ ____
Кількість учнів за списком _____ Присутні на занятті
______________________________________
Тема заняття _________________________________________________________________________
Мета заняття_________________________________________________________________________
Мета контролю_______________________________________________________________________
№
|
Аспект оцінки
|
«+»,«—»
|
1
|
Оформлення
приміщення, обладнання:
|
|
2
|
Якість підготовки
керівника:
• наявність плану;
• підготовленість учнів до заняття
|
|
3
|
Вибір та
формулювання теми
|
|
4
|
Постановка цілей і
завдань
|
|
5
|
Мотивація
навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
|
6
|
Зміст
факультативного заняття:
• вибір
навчального матеріалу;
• реалізація
дидактичних принципів;
• забезпечення
зворотного зв'язку;
• коригування
знань;
• розвиток
самостійності й творчого мислення;
• формування
дослідницьких умінь та навичок
|
|
7
|
Раціональність
вибору форм організації факультативного заняття (лекція, семінар, практикум,
екскурсія, лабораторна робота)
|
|
8
|
Педагогічна
доцільність навчально-матеріального забезпечення (наочні посібники, ТЗН,
обладнання, роздавальний дидактичний матеріал, аудіовізуальні засоби)
|
|
9
|
Профорієнтаційна
робота (з урахуванням специфіки факультативу)
|
|
10
|
Ставлення учнів до
заняття:
• поведінка;
• інтерес;
• активність
|
|
11
|
Результативність
заняття:
• поглиблення
знань з основного курсу навчального предмета;
• розширення
світогляду та обізнаності учнів у питаннях сучасних наукових досягнень;
• засвоєння
наукових ідей, принципів та алгоритмів, законів, закономірностей;
• формування
навичок самостійної роботи;
• здобуття знань
про навколишній світ;
• формування
стійкого інтересу до науки, що вивчається на факультативі, активної життєвої
позиції;
• реалізація
комплексу аспектів виховання особистості (розумового, морального,
естетичного, фізичного, трудового)
|
Пропозиції, зауваження, висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заступник
директора з навчально-виховної роботи: ________________________________________
Підпис
учителя:_______________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар