четвер, 21 квітня 2016 р.

Аналіз факультативного заняття
Дата відвідування____________ Учитель_____________________________________________ ____
Факультатив_____________________________________________________________________ ____
Кількість учнів за списком _____ Присутні на занятті ______________________________________
Тема заняття _________________________________________________________________________
Мета заняття_________________________________________________________________________
Мета контролю_______________________________________________________________________

Аспект оцінки
«+»,«—»
1
Оформлення приміщення, обладнання:

2
Якість підготовки керівника:
 • наявність плану;
 • підготовленість учнів до заняття

3
Вибір та формулювання теми

4
Постановка цілей і завдань

5
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

6
Зміст факультативного заняття:
• вибір навчального матеріалу;
• реалізація дидактичних принципів;
• забезпечення зворотного зв'язку;
• коригування знань;
• розвиток самостійності й творчого мислення;
• формування дослідницьких умінь та навичок

7
Раціональність вибору форм організації факультативного заняття (лекція, семінар, практикум, екскурсія, лабораторна робота)

8
Педагогічна доцільність навчально-матеріального забезпечення (наочні посібники, ТЗН, обладнання, роздавальний дидактичний матеріал, аудіовізуальні засоби)

9
Профорієнтаційна робота (з урахуванням специфіки факультативу)

10
Ставлення учнів до заняття:
 • поведінка;
 • інтерес;
 • активність

11
Результативність заняття:
 • поглиблення знань з основного курсу навчального предмета;
 • розширення світогляду та обізнаності учнів у питаннях сучасних наукових досягнень;
 • засвоєння наукових ідей, принципів та алгоритмів, законів, закономірностей;
 • формування навичок самостійної роботи;
 • здобуття знань про навколишній світ;
 • формування стійкого інтересу до науки, що вивчається на факультативі, активної життєвої позиції;
 • реалізація комплексу аспектів виховання особистості (розумового, морального, естетичного, фізичного, трудового)

Пропозиції, зауваження, висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заступник директора з навчально-виховної роботи: ________________________________________
Підпис учителя:_______________________________________________________________________
Аналіз факультативного заняття
Дата відвідування____________ Учитель_____________________________________________ ____
Факультатив_____________________________________________________________________ ____
Кількість учнів за списком _____ Присутні на занятті ______________________________________
Тема заняття _________________________________________________________________________
Мета заняття_________________________________________________________________________
Мета контролю_______________________________________________________________________

Аспект оцінки
«+»,«—»
1
Оформлення приміщення, обладнання:

2
Якість підготовки керівника:
 • наявність плану;
 • підготовленість учнів до заняття

3
Вибір та формулювання теми

4
Постановка цілей і завдань

5
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

6
Зміст факультативного заняття:
• вибір навчального матеріалу;
• реалізація дидактичних принципів;
• забезпечення зворотного зв'язку;
• коригування знань;
• розвиток самостійності й творчого мислення;
• формування дослідницьких умінь та навичок

7
Раціональність вибору форм організації факультативного заняття (лекція, семінар, практикум, екскурсія, лабораторна робота)

8
Педагогічна доцільність навчально-матеріального забезпечення (наочні посібники, ТЗН, обладнання, роздавальний дидактичний матеріал, аудіовізуальні засоби)

9
Профорієнтаційна робота (з урахуванням специфіки факультативу)

10
Ставлення учнів до заняття:
 • поведінка;
 • інтерес;
 • активність

11
Результативність заняття:
 • поглиблення знань з основного курсу навчального предмета;
 • розширення світогляду та обізнаності учнів у питаннях сучасних наукових досягнень;
 • засвоєння наукових ідей, принципів та алгоритмів, законів, закономірностей;
 • формування навичок самостійної роботи;
 • здобуття знань про навколишній світ;
 • формування стійкого інтересу до науки, що вивчається на факультативі, активної життєвої позиції;
 • реалізація комплексу аспектів виховання особистості (розумового, морального, естетичного, фізичного, трудового)

Пропозиції, зауваження, висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заступник директора з навчально-виховної роботи: ________________________________________
Підпис учителя:_______________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар