середу, 6 вересня 2017 р.

Тематика майстер-класів

Ворошилова Валентина Анатоліївна
вчитель біології та географії
вища категорія, старший вчитель


ТЕМАТИКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Проблема: «Використання технології схемних і знакових систем при викладанні предметів природничого циклу».

Заняття 1 (листопад)
«Розвиток  пізнавальної  активності  учнів  засобами  інтерактивних
технологій»

1.   Відкриття майстер-класу.
2. Відкритий урок з теми « Евглена зелена.,амеба,інфузорія – одноклітинні тварини(середовище існування,процеси життєдіяльності,будова,роль у природі)».
Завдання:
     - провести  аналіз  щодо  нових  освітніх  методик;
     - організувати  професійне  самовдосконалення  та  самоосвіту;
      - основний принцип майстер-класу - я знаю, як це робити, і я поділюся цим з вами.
Зміст роботи між засіданнями:
-         ознайомитися з методичною літературою, з порадами методичних журналів за проблемою авторської майстерні.


Заняття 2 (грудень)
 «Формування екологічного мислення і свідомості учнів шляхом застосування тренінгів»
1.Еколого-психологічний тренінг: «Світ навколо мене і я – його частина».
Завдання:
-         ознайомлення з екологічними проблемами  України та Чернігівської області;
-          формувати уміння досліджувати екологічний стан природного середовища під час навчальних екскурсій;здійснювати обробку зібранного матеріалу, його оформлення, складання звіту отриманої інформації(презентації,фотозвіти, опис власних вражень)


Заняття 3 (лютий)
  «Проект як один з методів формування ключових компетенцій учнів»
1.Відкритий урок з теми: «Органи чуття,їх значення.» Міні-проекти: «Як бачать тварини.»; «Як тварини визначають напрямок руху».
Завдання:
-         ознайомити з особливостями, призначенням і місцем проектного методу, а також  можливі варіанти застосування його на уроці.
-         показати практичну значимість проектного методу для організації роботи.
-         формувати вміння інформаційно-пошукової діяльності, а також навичкам покрокового проектування уроку.
Зміст роботи між засіданнями:
-         розробити конспекти уроків з використанням опорних схем


Заняття 4 (травень)
«Природоохоронний аспект проведення   навчальних екскурсій з біології»
1.Екскурсія : «Вивчення рослинних угруповань»
Завдання:       
-         формування природоохоронного світогляду, усвідомлення потреби комплексного підходу до використання рослинного та тваринного світу, охорони рідкісних видів і рідкісних угруповань




Немає коментарів:

Дописати коментар